BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

NUFFNANG

Kongsi Resepi

<

Pages

Saturday, October 29, 2011

Roti Kaya dan Nenas dan Kek Keju Marble Lembap

Dah lama  rasanya teringin nak kek cheese yang dideko ngan parutan cheese diatasnya...Alhamdulillah cuti beberapa hari ni dapat gak aku tunaikan hasratku itu.Pagi-pagi selepas suamiku pergi kerja..sempat gak aku bancuh Kek Keju Lembab yg dimarblekan   aku...Nasib la twin aku pagi ni kurang sikit ragam nya,kalau tak memang tak jadilah kek ibu dia....Aku guna tepung segera Kek Keju Lembap je.saja mencuba. Just tambahkan butter, telur ,susu cair  dan sunquick sikit serta cheese dalam 80 gram.Yang roti ni lak aku buat masa hari Deepavali hari tu just untuk sarapan pagi.REsepi ni aku dapat masa mengikuti kursus membuat roti dengan Kolej Komuniti. Jamu mata je kawan-kawan ..Nak resepi lengkap nanti saya  tempelkan di sini ya...











0 comments:

Post a Comment